Khamis, 1 Mac 2012

Surat Untuk Awak

Assalamualaikum awak,...Ye awak...Surat ini untuk awak sorang ja...Awak sihat? Dah lama saya xlihat awak...Tengok macam dah semakin berisi...^_^...Tujuan saya tulis surat ini adalah untuk meluahkan segala yang terbuku dihati saya untuk awak....Awak...Saya nak bagitau yang saya sayangkan awak...Saya tahu yang awak tahu yang saya sayangkan awak....Tapi saya tetap nak bagitau kat awak lagi dan mungkin ia adalah untuk kali terakhir...Awak buat saya jatuh hati pada awak....Awak buat saya rindukan awak...Tapi semua itu menjadi tanda tanya,siapa saya kepada awak sebenarnya? Adakah sekadar kawan biasa atau sebaliknya? Saya x faham apa kehendak awak terhadap saya....Yang peliknya bila awak berada dalam kesusahan,saya ada bersama dengan awak,tapi awak sebaliknya,terutama sekali bila awak sudah jauh dari saya....Saya tahu awak busy,xpe,saya faham....Setahun lebih awak,setahun lebih saya menunggu awak....Saya x inginkan perhubungan,saya x ingin pun kita kaple,sweet macam pasangan yang lain....Saya cuma inginkan kepastian dari awak....Adakah saya ini orang yang penting dalam hidup awak? Adakah saya ini orang yang sentiasa dihati awak? Adakah saya ini orang yang sentiasa awak rindukan? Setahun lebih saya kenal awak,membuatkan kadang-kadang saya terfikir yang adakah awak nie mempunyai perasaan yang sama dengan saya,setelah pelbagai perkara kita lalui bersama...Pernah x sedikit terlintas difikiran awak yang awak sayangkan saya?....Hurmm...Hati saya penat sangat awak...Penat menyayangi awak....tapi yang pasti,hati saya belum berhenti menyayangi awak....Tapi semakin lama,hati saya semakin terhiris lapisan demi lapisan....saya rasa hati saya nak rehat sebentar atau mungkin untuk selamanya......dan mungkin ketika sedang berehat itu...,hati saya akan terbuka untuk orang yang menyayangi saya pula....Sebelum nie,saya tolak orang yang menyayangi saya demi awak,tapi mungkin lepas nie,saya x akan menolaknya lagi...Mungkin selama ini,saya hanya syok sendiri....Perasan yang awak sayangkan saya macam saya sayangkan awak...It's my fault...I'm sorry.... Hurmmm....Walau apapun yang terjadi antara kita lepas nie,saya doakan kebahagian awak bersama orang yang awak sayang....saya harap awak pun doakan kebahagian saya juga....Kalau ada orang yang boleh bahagiakan awak lebih dari saya,silakan...saya rela lepaskan awak dengan senang hati ^_^....Sekarang nie, saya hanya perlu menunggu putera saya datang menyelamatkan saya dan yang pastinya putera itu bukanlah awak...Selamat tinggal !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan