Selasa, 27 Mac 2012

Rancangan yg tidak menjadi...(overnight lagi)

Assalamualaikum readers kesayanganku sekalian....Post kali nie nak citer psal rancangan yang tidak menjadi...Memang lumrah manusia dalam kehidupan mesti akan ada perancangan....Tetapi tidak semua yang kita rancang akn mnjadi knyataan....Kadang2 sesuatu bnda yg berlaku itu lebih baik drpada yg kita rncang atau yg kita lnsung tak rancang...Apapun itu semua kerja ALLAH S.W.T....Ok,habis part rancang merancang....

Pada 26 mac lepas,tamat la sudah exam final aku untuk sem 4...Takut jgk bila memimirkan result yg bakal kuar nanti...Tapi apapun tawakal ja yg perlu,INSYAALLAH kita akan dapat result sebanyak mana kita berusaha....Habis ja paper,malam tu aku kuar ngn budak umah aku..5 orang 1 keta...malam tu adalah malam terakhir aku kuar ngn budak umah(b.akaun) sbb sem nie adlah sem terakhir untuk diorang sebelum pindah ke induk untuk sambung degree....Hmmmm

Dalam pukul 10 kami bertolak dari puncak(padahal rancang nk kuar pkul 9)hehe....Sory sngt2,sbb aku lah kami kuar lambat....Mula2 rancang nak g KLCC sbb aku teringin sangt nak tengok lampu KLCC smbil brgambar dngn bdk2 umah sebagai kenangan....Smngt aku bawa baby nikon aku...Tapi seblum tu kami singgah  Subang Parade dlu tngok wayang citer The Vow...Sebuah citer yang simple tapi best....Romantik sngt citer tu sampai mengalir air mata...Hehehe...

Lepas tu,kami terus gerak KLCC...dalam pukul 130 pagi camtu sampai sana....Semangat aku nak masuk,tiba2 pak guard yg jaga kat situ cakap dah tutup...Huhuhu...Sedih gila...Tiba2,lampu KLCC tu plak yg tutup... Arhhhhh...sumpah rasa mcm malang gila...Rasa sia2 sngt datang jauh2 tapi apa pun tak dapat...Tiba2 air mata aku kuar....Aku nangis bukan sebab aku sedih tak dapat amek gambar KLCC tu berlampu...Bole ja nnt aku datang lagi...Tapi aku nangis sbb aku nak sangat bergambar ngn budak2 umah aku kat situ sebelum kami berpisah...Aku tak tahu bila lagi aku akan jumpa diorang....

bukti lmpu KLCC tutp...nmpak x? xnmpk sudah !

muka hampa :(

Kemudian,kami gerak g uptown Danga Kota....Danga Kota dah jumpa,tapi yg peliknya uptown xnampak pown...Pusing punya pusing last skali g tanya kat kedai 7eleven tu n baru tahu yg uptown tu tutup hari selasa =.="....Haish....malang lagi...huhuhu...Pastu singgah la kejap kedai nasi kandar pelita...selain isi minyak keta,perut pun kena isi jugak kan...Lepastu...semuanya dah pakat tak taw nak p mana...

good driver alin  ;D

Last2 alin drive sampai la kat Klang....Kat situ ada kapal basar n ada pokok2 berlampu...So,singgah la kat situ kejap....Cian tngok driver dh penatkan...Wani ngn lela dah selamat mendarat kat London dah.,aku ngn erin still hiper lg....lngsung xngntok...Aku ngn erin kuar dari keta untuk amek angin,kmudian alin pun mnyusul...Apa lagi,brgambar sakan la depa kan....Meh,kita usha sikit...hehe...

kapal layar gergasi...

eh..kawan2ku ada atas kapal...:P

titanic la konon...=D

menimati sinar pagi yg indah diatas kapal...=D
mmg berdiri ngn kaki sebelah je kan :P

wuuuuuuuuu......erin vs alin :D

muka bngga mnjdi anak mlaysia :D

erin with me.:P

ehem..alin comel ;)

Sepatutnya bnyak lagi gmbar diambil kat situ...tapi 1 kejadian yg tak diingini telah berlaku pada kami bertiga.. ketika kamera aku sedang flash sana flash sini...tiba2 datang sekumpulan anjing2 mengejar kami(xkejar pun sbnarnya)...Nasib baik ada 7Eleven kat situ,terus berlari menyelamatkan diri dengan masuk kedalam kedai itu...Mujur wani ngn lela tidur dalam keta...Disebabkan anjing2 itu masih berkeliaran diluar kedai tersebut,kami menyuruh wani datang amek kami dri kedai ...Waaaaaa....wani menjadi heroin kami pada pagi trsebut...HIHIHIHI.....Haishhh..nasib baik selamat...

heroin malaya wani :D

Next destinasi ialah,kami berhenti rehat di Mcd seksyen 7 sampai la subuh menjelma dan terus gerak balik puncak....Walaupun tak ada tempat tujuan....It still fun for me...Sorry kalau ada yang aku buat sampai menyusahkan korang berempat....THANKS sngt2 kat erin,wani,alin n lela....Sory aku paksa hg kuaq erin oii...Hmmm...Btw,jaga diri baik2 k...aku sayang ampa semua...<3 <3 <3

p/s : panjang berjela -___-



Tiada ulasan:

Catat Ulasan