Khamis, 29 Mac 2012

sem terakhir bersama mereka ='(

Assalamualaikum pembaca2 setiaku...Esok 30 haribulan,aku akan balik kedah selama 2 bulan utk mnghbiskan cuti sem 4 nie...Semua orang seronok nak balik...Tak sabar nak jumpa family...tapi aku sebaliknya...Ya,memang aku seronok nak jumpa family aku,tapi pada waktu yg sama,aku sedih sngt2 sebab aku akan berpisah dengan mereka ini...Lepas nie mereka2 ini akan stat kuliah di induk..huhuhu....4 semester kami bersama..Banyak kenangan pahit manis yg dilalui...Macam2 perangai ada...but..to me..all of this is a great memory....Saya sayang mereka2 ini <3..Paah nak minta maaf dari hujung kaki sampai la hujung rambut...Paah tahu paah bnyak menyusahkan kamu2 semua...Halalkan semua makan minum paah semasa perkenalan kita.....Harap kenangan yg kita bina sentiasa ada diingatan kalian =)

Nie erin..Roomate aq dari sem 1 sampai la sem 4...
Budak kedah sama ngn aq gak...Seorang yg sangat2 peramah...
Kalau hg bca post nie...
Aq nak ucap trima kasih sngt2 sbb jaga aq slama nie...
TenQ sngt2 sbb sabaq ngn perangai aq yg mcm bdk2 nie...
Aq sayang hg weh...
Aq hrap segala rhsia msa aq tdoq tu hg simpan elok2 nah..hehe
Apapun..aq doakn yg terbaik untuk hg...
Smoga hg ngn naqib kekal untuk selama2nya...
Hg jaga diri taw masa aq xdak nanti...
btw : hg tu x gemuk pun sbnarnya... <3

Nie wani..Jiran bilik aq...
Aq rapat ngn dia masa MDS lagi...
Seorang yg manja...Biasalah,anak tunggal la katakn...hihi
Kalau wani baca post nie...
Paah nak ckap sory sngt2 dengn semua yg brlaku antara kita...
Biasa la kan..Langit xsentiasa cerah...hehehe...
Apapun nnt,wani jaga diri k kat sana...
Jgn lupa kat Taeyang kita...haha..
ok,sayang wani jugak <3

Nie alin...Jiran bilik aq jgak...
Tapi aq duk ngn dya 2 sem ja,sem 3 n sem 4...
Wlaupun bru duk 2 sem ngn dia...Dia seorang kawan yg baik...
Nampak muka baik kan...tapi sbnrnya dia seorang yg sngt happening...
Kalau alin baca post nie...
Paah nak ckp tenQ sbb baik ngn paah...
Hrap semua mslah yg kita hdapi..dapat dilupakan...
Alin sangat bes..lain dari yg lain...
Jaga diri k kat sana nnt...
sayang alin <3

Hmmm....setiap yg datang pasti akan pergi jua...Paah harap kita still akan berjumpa lagi lepas nie...ala puncak ngn induk xjauh sangat pun kan...hehehehe...Ok..ini saja yg paah mampu....Jaga diri korang baik2 k....Jangan lupa paah yg merempat ditempat terpencil yg penuh dengan kenangan2 pahit manis...hihihihi...

salam sayang untuk kamu semua.... =)


3 ulasan:

  1. aku lagi syg ang , knp selepas aku menderita kelaparan baru ang nk habaq y aku xgemuk ?????

    BalasPadam
  2. izzat : ermmm..sedih sangat...

    erin : saja..hehehe....love u =(

    BalasPadam