Khamis, 8 Mac 2012

3 DESTINATION

Assalamualaikum semua....^_^....ok study week dah stat tapi stdy aq belum stat lgi..hehehe...Tadi aku,erin ngn wani kuar g habiskan baucer 1 malaysia tu...Xlama lagi baucer akan tamat tempoh....tapi xhabis pun guna,aku still lagi ada RM50 n baucer nie mungkin aku nak beli buku utk adik aku kowt....Ok,berbalik kepada tajuk post aku 3 DESTINATION...Hari nie aku pegi 3 tempat..Mula2 aku p GIANT,pegi untuk beli wang pos erin fazuka,n disebabkan time time lunch n  perut nie pun dah xtahan kelaparanya,kami makan kat situ ja...Next destinasi plak,kami pegi SUNWAY untuk gunakan baucer n sambil2 tu kami tengok SEEFOOD...Citer nie baru ja kuar hari nie taw...hehehe...Best gak citer nie,xnmpak mcm filem nie filem malaysia...wowwww....

SEEFOOD
tapi sebelum stat wayang tu,kami mamam ais cream yg paling mahal kami pernah makan..wakakaka...

ais cream yg first tu saya punya =)
yg second tu wani punya,tapi mam xhabis pun..huhuhu
yg last skali n yg pling kecik tu erin punya =D

tapi harganya dirahsiakan....hehehe...Lepas mam ais krim termahal nie,kitorang terus g beli belah ngn baucer tersayang..hehehe....Ok,sedar xsedar wayang pun dah nak stat,apa lagi kelam kabut kami lari takut xsempat..Tapi apakan daya,tetap xsempat..huhuhu...Masa kami masuk tu,wayang dah stat la..huhu...tapi xpa la...we still enjoy it :D...ok next destination is PKNS plak...kat situ kami singgah makan ja sebelum balik puncak...aku ngn wani mam mee kari n erin plak mam laksa...perhhhh...sedap gila..hehehe

sedap sampai tinggai tulang ayam :D
yg atas tu mee kari n yg bawah tu laksa...
perhhh..lincinkan..hahaaha

okeyh...perut pun dah kenyang,tunggu apa lagi kan...terus caw dari kedai tu...yg bestnya sampai ja kat bus stop tu terus bas muncul depan mata,xsempat nak duduk...hehehe....Ok setakat itu sahaja untuk hari nie....Best sngt kuar hari nie...walaupun penat mengejar bas kan,tapi tetap best sbb bas yg dikejar tu sempat kami naik..HAHAHA....tata titi tutu... :D love u <3

emm..yummy :D
Eeeeee..cejuknyeee :P
Erkkkk...=.="
witwit...=)
keperempuanan la sngt :P
yo...trbaik dari erin :D
muka ceria keluar tandas ^_^
ngeee ^_^
mkn popcorn ea cik kak :D
keadaan wani selepas kekenyangan :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan