Rabu, 28 Mac 2012

perkara2 yg bakal dilakukan ketika cuti sem menjelma =)

Hai readers2 yg comel lagi cute...Cuti sem 4 dah stat n aku belum balik kampung lagi...Saja nak stay lama sikit kat sini...nak brsama2 ngn budak akaun kejap...30 hrbulan bru aku balik Kedah....Sem nie aku dapat cuti selama 2 bulan n aku pun tak tahu lagi apa aku nak buat dalam masa dua bulan tu..huhuhu...Banyak perancangan tapi aku tak taw la jadi kenyataan ke tak perancangan tu...Hahaha...Antara perancangan tersebut adalah...... :


1. Bangun awal pagi (kalau boleh sebelum ayah pegi keja)
2. Mengemas rumah (tanpa disuruh)
3. Kurang menonton televisyen ^_^
4. Kurang online o.O
5. Tak nak tido lewat (kecuali ada citer bes kat tv)
6. Rajin masuk dapur (tolong mak masak)
7. Nak belajar masak =)
8. Nak makeover bilik =D
9. Nak belajar memandu =.="
10. Nak kerja (tapi sebulan ja)
11. Nak buat baik ngn adik-adik (sebelum nie garang mcm giant)

Hmmm....yg nie ja kowt...tak la bole buat ka tak...Btw,selamat bercuti rakan2 semua...Enjoy your holiday...Ingat yg tersayang....Peace no war...Jgn nakal2 kat umah...Hehehee... <3 u


Tiada ulasan:

Catat Ulasan