Isnin, 12 Mac 2012

DIA DAH DATANG !!!

Assalamualaikum readers kesayanganku semua...Post kali nie nak cakap pasal DIA DAH DATANG !!!....Mahu tak mahu,semua pelajar wajib menghadapi pengalaman nie...Sukar macam mana pun,kena jugak berhadapan dengan pelbagai2 soalan di atas kertas putih itu.....Skg nie tibanya giliran aku pula untuk berperang dengan kertas2 putih ini....ARHHHHHH !!!!!!!!!!! takut tapi tak buat apa2 pun untuk persediaan !...Untuk semester ke 4 nie,aku akan menghadapi 3 FINAL EXAM yg bermula esok hari...14 , 21 dan 26 haribulan...lama kan gap dya,nie yg best nie,bole aku stdy seminggu 1 subjek ja..HEHEHEHE....Harap sangat pointer kali ini lebih baik dari sebelumnyaa....Doakan saya nah....Goodluck kepada semua IPTA dan IPTS yg mungkin menghadapi EXAM yg sama waktu dengan UITM...Sama2 kita berjuang demi masa depan...HEHEHE (over terlebih pulok).... Lepas tu boleh la aku blah dari sini.. HUHUHU...lama gila xbalik umah...rindu family tercinta.....Ok kawan2...stakat ini sahaja....nak p sambung stdy balik...Babai =)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan