Selasa, 6 Mac 2012

EVANESCENCE

Hai readers kesayanganku....Hmmm...kali nie nak citer pasal EVANESCENCE plak....actually nak tngk movie..tapi loding berjam2 xleh buka dics tu..last2 skali aku update blog sambil dngr lagu EVANESCENCE            ... hehehe...apa itu EVANESCENCE??? EVANESCENE nie sbnarnya sebuah band dari America yg dianggotai AMY LEE (vocals) TERRY BALSAMO(lead guitar) TROY MCLOWHORN(rhythm guitar) TIM MCCORD(bass) WILL HUNT(drums) .... masa aku sekolah menengah dulu,aku suka gila dengar lagu "CALL ME WHEN YOU'RE SOBER " tapi time tu aku xkenai sngt band nie...cuma taw nama band ja...tapi sebelum tu lagu "BRING ME TO LIFE" pun aku layan gak n aku xtaw langsung yg dua2 lagu nie dtg dari band yg sama....terukkan..hahhaa...tapi lepas aku dapat kemudahan internet n laptop nie... hahaha..tunggu lagi,mmg aku cari lagu2 nie download terus....pastu,aku dikenali pula seorang hamba ALLAH nie yg mempunyai minat yg sama ngn aku iaitu SHAHIRUL FAZLI OMAR....actually kat sini,aku xda geng yg nak kongsi mengenai band nie,sbb tu aku agak tenggelam sikit menganai perkembangan band nie....Lepas ja dya dtg dlm hidup aku...mcm2 aku dpt informasi mngenai EVANESCENCE dri dya....lagu terbaru keluar la...muzik video la...konsert la..tapi yg sedihnya,kami dua xdapat g konsert tu...sedih sngt...tapi xpa, 1 hari nanti,kami mesti akan jumpa band EVANESCENCE nie jugak...AMIN... hehehe...best gila bila ada org yg sama minat ngn kita...sbnrnya kawan2 aku pelik aku minat ngn band nie sbb band nie lagu diorg lebih terarah emo mental sikit....pernah aku pasang lagu2 EVANESCENCE depan kawan aku n dia cakap "kau pasang lagu ape nie?muzik dya menakutkan la"...hahahahaa...well,jiwa aku nie xdew la lembut mcm kat luar...gusti pun gua layan bai...hahaha....n skg lagu terbaru EVANESCENCE ialah "MY HEART IS BROKEN"....memang layan habis :D (nak upload musik video dia tapi lembab mcm ciput,buh gambaq jadilah kan...)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan