Selasa, 28 Februari 2012

abg kandang gedikssss....

Assalamualaikum kawan-kawanku semua...Post kali nie nak citer pasai kejadian di kandang....Hmmm... Kandang adalah spesis tempat yg dimana semua budak2 puncak mengisi perut yg kekosongan..huhuhu....Nak dijadikan cerita,dlm pukul 8.30 mlm tadi,aku ngn erin g kandang...Kami mkn kedai yg kerusi meja dia serba kuning tu..hehehe...Dsebabkan wani ngn alin dtg lewat skit...so,kami tlg oderkan utk diorang....Aku oder mee bandung ngn teh ais,erin plak nasi goreng daging ngn air kosong dan untuk wani ngn alin plak,kami oderkan koteow tomyam, bihun tomyam bersama teh ais dan carrot susu...Aku ngn erin mkn dulu sbb lepas nie kami nak g tengok puncak got talent plak...Mknan wani ngn alin dah sampai tapi diorang xmuncul2 lagi...Sampaikan abg kedai tu trtanya2 betul ke mknan nie kitorang punya...Klu diikutkan kat atas meja kami itu ada 4 makanan dan 4 minuman yg nmpk mcm kami dua yg makan....Abg kedai tu tanya kami nape banyak sangat makan..kami diam seketika,tiba2 aku terjawab esok kami nak puasa dngn muka selamber...n yg bestnya abg kedai tu terus gelak yg bunyinya begini...HEHEHEHEHEHEHE....Erk...aku buat lawak ke...Bg aku xdew la lawak mana tpi kami gelak berdekah2 sbb cara dya gelak tu sngt unik =.="....Lepas tu kami g bayar kat depan kedai n masa erin tengah bayar,abg kedai tu melambai-lambai tangan kat aku...Arkkkk nightmare aku.. >.<...ishhh3...teruk teruk teruk....N lepastu kami blah dri kedai tu,masa jalan2 dekat belakang bgnan IS,mmber dya yg digelar "hantu gigi" tu dok pangil-pangil ( KAK ) banyak kali sambil gelak...Banyak kali plak tu...aduyai...Aku pelik sebenarnya,kami berlawak dengan org lain,tapi org lain yg semangat..HUH -__-....Tapi apapun,kami teruskan perjalanan smbil berlatar belakangkan suara-suara KAK,KAK,KAK =.="" menuju ke puncak got talent...huhuhu....Sekian.... :))))


1 ulasan: