Isnin, 13 Februari 2012

ETR 300

Post kali nie nak cter pasal ETR 300...atau lebih tepat lagi dikenali sbgai subjek Fundamentals of Entrepreneurship....waaaa...Belajar bisnes gitu....Actually,subjek nie best...Sapa yg xsuka blajar tntg bisnes kan...Bole jadi usahawan taw....Lumayan tu kalau untung la kan...hihihi...Mula2 kelas mmg semangat belajar sebab lecturer subjek nie mmg gempak gila...Seorang perempuan yg cantik,pandai bercakap,senang nak paham apa yg disampaikan,senang cakap mmg masuk la dalam kepala otak nie...Tapi sejak dia dah xajar kelas aku n lecturer lelaki plk yg ganti....Hmmmmm....Susah nak cakap....Xtahu la salah sapew...Tapi kelas yg dulu ceria,semangat nak belajar kini jadi sebaliknya....Bila stat ja belajar,bole nampak yang kawan2 lain semuanya stat mengantuk....Termasuklah aku jugak...hahaha...Paham tu xpyah tanya la kan....1 apa pun xmasuk...Haish risau betul...Camna nak dpt A nie...Bukan xnak tumpu...tapi setakat 5-10 minit tu bolah la...lepas tu...Terus hilang fokus....Sumpah mengantuk gila kelas nie.....Tapi,naseb baik la ada sorang budak cute nie yg rajin buat bisnes inai pen...hahaa... Bila dya bosan ja,dya mintak tangan aku untuk menonjolkan bakat yg terpendamnya... hihihi....Actually,aku geli bila dya lukis dkat tapak tangan aku nie...tapi aku tahan ja sbb bes wooo...Bole hilang ngantuk aku...hehehe...Maceh eyqa...nanti buat lgi nah <3

Opppsss...perkataan tu trpaksa dimerahkan...hihiihi

sangat kreatif ye.... ( ^_^ )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan