Rabu, 1 Februari 2012

hmmmm.....i'm lonely

Sejak kebelakangan nie...Aku rasa macam ada sesuatu yg aku kehilangan....Aku rasa aku kesunyian walaupun aku bergelak ketawa dengan kawan2...Maybe aku sedang berada dalam tekanan...Minggu nie n minggu depan adalah hari yg bole dikatakan agak membunuh jugak lah...Banyak kerja yg perlu diselesaikan...Masing2 sibuk...Entah la...Aku rasa macam semua orang xpedulikan aku...Padahal semua orang tengah bzy buat kerja kan...Termasuklah aku sekali....Entah kenapa...Aku rasa aku ada msalah dalam bekerja secara berkumpulan... Aku rasa yg aku xbuat kerja....Aku rasa kerja yg aku buat xmemuaskan hati ahli kumpulan aku...Untuk sem4 nie...asgment yg pling aku risau ialah final project untuk diploma skrin... Kalau bole semua org nak buat yg terbaik supaya hasil yg akan dikeluarkan nanti kelihatan gempak dan seterusnya bole dibanggakan....Kali nie aku diberi jawatan sebagai first assistent directer...Berat sebenrnya tugas tu...Tapi aku cuba sedaya upaya untk mengalas tugasan trsebut...Walaupun ada org yg agak kurang yakin yg tugasan itu dserahkan kpda aku...tapi aku xkan menyerah...Dengan bntuan faa iaitu second assistent drecter yg bnyk pngalaman.... Alhamdulillah,buat masa nie kerja aku berjalan dngn lancar....dan pling xlupa sekali eyqa yg bnyk dngr cerita2 aku ketika aku ada masalah dlm kerja...TenQ sngt2 utk korang berdua sbb sudi dengar keluhan budak2 yg xbrpa nak matang nie...Sayang korang....Actually bnyk lagi kerja yg belum settle...Aku pun xtahu kenapa sejak dua menjak nie aku rasa xda semangat utk selesaikan semua kerja2 trsebut...Mungkin aku rindukan sesuatu prkara yg selalu aku buat brsama2 dngn org yg aku syg...Kalau dulu,slepas hbis kelas,aku ngn bdk2 kelas aku mkn ramai2...Lepas mkn,kami lepak sembg2 dulu....tpi skg,hmmmm....Lpas mkn ja semua org kmbali bzy... Kalau dulu,bila dinner,msti mkn rmai2 ngn bdk umah....tapi skg,hmmmm....Semua pakat2 bzy....Mkn pun kat umah ja,tu pun xmkn brsama...Klau dulu,aku slalu gelak tawa ngn dia....tapi skg,hmmmm...dia dah pergi dari sini....aku rindu dia sngt2....Kalau dulu,saya akn brgayut ngn awak...sembg mcm2....tpi skg,hmmmm....awak dah bhgia dengn awek awak, So,aku dah xdperlukan lg....Kdg2...Aku teringinkan seseorang yg bole brsama aku ketika jatuh bangun aku....Selalu ada ketika tawa nangis aku...Selalu bg kata2 semangat...Hati aku sunyi selepas dia pergi dari sini...Tiada lagi kegembiraan yg selalu aku hadapi brsama org yg aku sayang...Entah la,bila aku dalam kesunyian,aku teringatkan dia....Aku rindukan dia...Harap dia bahagia diluar sana...Lepas dia pergi...Ingt aku dah jumpa penganti duka aku....Tapi aku xmenaruh hrapan tinggi sbb dia dah ada awek...so,aku just layan dia sbgai kawan biasa ja...takut jgak sbnrnya sbb kami trlalu mesra...seyes saya ingat awak adalah pengnti dia...Tapi hari demi hari saya dpt rasakan yg awak ngn awek awak tu dah kembali ok...Dah semakin bhagia...Jadi,awak dah xperlukan saya lg kan...Awak dah xperlu cari saya lagi utk mengubati hati awak yg trluka ketika awak tngh gaduh ngn awek awak lg kan...Awak dah xperlu dngr suara sya ketawa lg kan...Xpa,saya doakan awak bhgia dengn si dia....Ok,aku kembali kesunyian...Hmmmm.....Apalah nasib aku nie kan......Aku dengr dia nak dtg sini nnt....Aku hrap sngt yg dia sudi jumpa ngn aku....Tapi aku still lg bole trima kenytaan n aku masih teguh brdiri dsini wlaupun aku bnyk kekurangan....Yg penting kalau kita bersabar,ALLAH akan memberi yg lebih baik untuk kita....Ada hikmah kenapa ALLAH biarkan aku melihat kebhgian rakan2 aku dulu...Satu masa nanti,akan tiba giliran aku plak....PASTI :) AMIN :)
Kpada erin with naqib dan eyqa with tajul : semoga bahagia sehingga akhir hayat k... ;)
Kpada faa : saya tahu anda sedang bahagia skg nie...semoga impian awak trcapai k...;)
Kpada wani : INSYAALLAH,1 hari nanti putera idaman kita akan muncul jugak....;)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan