Jumaat, 6 Julai 2012

KERINDUAN....

Saya rindu orang yang saya sayang....Kadang-kadang manusia pasti akan melakukan kesilapan...Dan kadang-kadang kesilapan itu boleh membuatkan beberapa insan lain terasa hati dan terus pergi merajukkan diri...Tapi percayalah bahawa kadang-kadang kita tak sengaja membuatkan orang yang kita sayang terasa hati....Bagi kita ia hanyalah gurauan,tapi bagi mereka,ia adalah kenyataan yang menyakitkan...Dan kadang-kadang kita langsung tak perasaan yang kita telah pun menyakitkan hati insan yang kita sayang....Tapi kadang-kadang juga kita akan terasa hati dengan mereka yang mungkin juga tidak sengaja melukakan hati kita sendiri....Hmmmm semua ini hanyalah dugaan dan cabaran hidup dalam menjalinkan sebuah hubungan yang erat dan saling sayang menyayangi...Tapi betul apa orang cakap "bila ada depan mata,kita tak hargai orang itu,tetapi bila dah berjauhan,baru diri ini terasa rindu yang mendalam"....Waktu itu,baru terasa yang kita sangat memerlukan mereka...Dan ketika itu barulah kita sedar yang kita sedang berada dalam kesepian.... Untuk post kali ini,saya FARAH NABILA NAZRI jujur dari hati ingin mengatakan bahawa saya amat merindui orang yang saya sayang....Saya rindu keluarga saya....Saya rindu kawan baik selamanya saya....Saya rindu kawan2 KEDAH saya....Saya rindu orang yang panggil saya "paah"....Saya rindu orang yang akan peluk saya bila saya nak dipeluk....Saya rindu orang yang sayang saya....Saya rindu budak kelapa sawit...S aya rindu geng EVANESCENCE saya....Saya rindu orang yang selalu buat saya ketawa....Hmmmm...Saya rasa saya rindu semua orang kowt....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan