Jumaat, 13 Julai 2012

INDUCTION 2012

Assalamualaikum...Pada malam 12/7 yg lalu,maka berakhirlah sudah INDUCTION untuk pelajar semester 1. Apa yang boleh dikatakan,ia sangat memenatkan,dengan tidur tak cukup,makan pun ala kadar ja...tapi apa pun demi tugasan yang dipertanggungjawabkan, aku lakukan demi kebaikkan kumpulan aku sendiri...Induction tahun ini bertemakan "Apa Khabar Orang Kampung" n nama kumpulan aku adalah "Kampung Seluaq Londeh" ntah papew nama kg,tapi itu semua idea budak2 nie,so aku xkesah pun....2 minggu bersama diorang semua,susah senang dan pahit manis kami tempuhi bersama....Aku rasa memori yang diorang xleh lupa semestinya diorang terpaksa panjat pagar disebabkan terlalu asyik berlatih menari sampai pak guard dah kunci pintu pagar....So,demi tidak disaman oleh pak guard,kami ramai2 panjat pagar untuk masuk kolej..huhuhu....Hope penduduk Kampung Seluaq Londeh tak lupa pada semua senior2 yang telah penat lelah bersama mereka selama 2 minggu ini....Thanks pada Jan,Ayie,Awi,Izzi,Akmal,Bushi,Bella,Aishah,Ari n Shuhada sbb bagi kerjasama...Love u allllll <3 <3 <3










Dari kiri:aisyah,shuhada,bushi,harizah,bella,izzi,akmal,ayie,jan dan awie =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan