Isnin, 7 Mei 2012

sahabat =)

Hello my lovely readers....Sahabat adalah perkataan yang penting bagi setiap insan....Semua orang didunia ini pasti atau wajib memiliki satu atau lebih sahabat untuk menjadikan dunia mereka sempurna....Aku pun turut memiliki beberapa orang sahabat yang sangat aku sayangi....Mereka adalah hidup aku....Tanpa mereka,aku mungkin tak jadi aku sekarang nie..HAHA....Aku mula mempunyai sahabat dari sekolah rendah lagi....dan sahabat aku bukan sahaja berdekatan ngn aku malah aku ada sahabat nun jauh disana...Tapi kali ini,masa cuti semester,aku dapat berjumpa sahabat aku masa kami sekolah menengah sama2...Mereka adalah Atun,Nana dan Syara....Sebenarnya ada lagi sorang iaitu Tijah,tapi malangnya dia xdpt join sekali...Biasalah..orang dah berumahtangga la katakan....HUHU...So,sabtu lepas,5/5,kami berjumpa di TESCO...Seyesly...Rasa rindu terubat sangat2....Rindu gila kat depa semua nie...Dah lama tak jumpa...Macam2 cerita baru diperdengarkan....Masing2 ada cerita tersendiri....Ingat lagi dulu masa belasan tahun...Study sama2...Keluar rehat sama2...Sekarang nie semua ada hal masing2...Tapi yang penting,persahabatan ini tetap kukuh dihati...Thanks sebab sudi meluangkan sedikit masa untuk kita bersama....Ada masa lagi nanti...kita keluar lagi k...Sayang kamu semua =) muaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

with Quratul Rahimah (Atun/Que)

with Zhuliana (Nana)

with Syarafina (Syara)

<3 peace <3

syara mmg paling tinggi antara kami..HAHA =)

terserempak dengan Wahida =)
hampa semua memang terbaikkk <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan