Khamis, 3 Mei 2012

kanak-kanak =)

Assalamualaikum readersku...Post kali nie nak citer pasal kanak-kanak....Actually hari nie aku ngn mak aku pegi tengok pertandingan Bakat Prasekolah...Adik aku masuk bertanding dalam kategori baca sajak...Sebagai kakak kesayangan dia,aku datang la untuk bg support sikit kan...HEHEHE.....Dalam pukul 9 lebih pertandingan bermula....Ada 3 jenis kategori dipertandingankan iaitu,bercerita,sajak dan menyanyi....Terus terang cakap,mereka ini sangat berani...kagum sekali tengok kanak-kanak ini berjuang dihadapan para hadirin yg datang....Ada yang bersemangat sampai aku sendiri rasa sebak dengan kebolehan yang mereka ada....Mereka adalah anugerah yang tak ternilai dari ALLAH S.W.T...Bila aku tengok dekat2 mereka ini...perasaan sayang itu hadir dengan kasih sekali....Walaupun aku tak kenal mereka ini,tapi aku rasa macam aku sayangkan mereka sangat2....Pada yang berjaya,tahniah sangat2,yang lain tu,bole cuba lagi dimasa akan datang....By the way,tahniah juga untuk aiman...Walaupun aiman tak menang,tapi aiman dah buat yang terbaik...Setidak2nya aiman tak nangis kan walaupun mula2 tu suara dah sebak...HAHAHA.....

mereka adalah kanak-kanak yang hebat =)

<3 u aiman =)

saguhati pun jadi lah noh..^_^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan