Rabu, 12 September 2012

Perasaan

Assalamualaikum Cinta....,

"Besar sungguh dugaan aku yang datang mencurah-curah bagai musim hujan yang tak henti-henti menurunkan titisan air...Sebagaimana lajunya titisan air yang jatuh dari langit,begitu juga dengan titisan air yang keluar dari mataku ini...Ya,mungkin ada himah disebalik semua ini tetapi aku masih lagi tercari-cari jawapan disebalik semua persoalan aku bahawa kenapakah aku dan dia diduga begitu hebat sekali...Sehinggakan aku merasakan yang diriku ini amat penat dan letih sekali melayan semua karenah-karenah dunia.....Tapi semakin berat dugaan yg menimpa semakin kuat perasaan aku mengatakan dia adalah milikku...Benar semua ini adalah ketentuan dari yang Maha Esa...Aku redha dengan semua takdir dan aku tahu apa yang berlaku sekarang ini pasti akan terjawab dan semestinya adalah yang terbaik untukku dan untuknya...Apapun,hidup perlu diteruskan dan aku tak sia-siakan hidup aku dengan dugaan dunia ini...

Salam Sayang dan Rindu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan