Rabu, 19 September 2012

18/9/12

Assalamualaikum readers sekalian....
       Tarikh 18/9/12 adalah tarikh yang sangat buat aku tak cukup tido,buat aku xcukup makan,buat aku penat dan sebagainya.....Pada hari tersebut,aku dan rakan2 perlu menyiapkan 2 presentation dan 2 essay 3 dan 8 page....Inilah akibatnya bila suka buat kerja last minute tapi ada sebab kenapa aku dan lain2 buat kerja last minute..huhuhhu...First sekali aku hanya tido kurang dari sejam,lepas tu terus siap2 untk ke kelas Malay Cultural Heritage untk present Makyung n yang paling best sekali,group aku present selama sejam 10 minute(kalau xdpat markah penuh,mmg la kan =.=)..Lepastu kena gerak g kelas seterusnya lak,iaitu kelas Multiple Camera Production...Dengan mata yang separuh ja terbuka,tiba-tiba lecturer bagi test...Nah amek,rasa macam kepala aku dihentak dengan jambatan Pulau Pinang  ja =(....Habis ja kelas g makan jap n dapat tidor kejap sebelum menyiapkan presentation yg ke2 n essay 3 n 8 page tu.....Tepat pukul 8 malam,akhirnya siap juga semua tu n terus bergegas ke kelas yang telah lambat masuk setengah jam tu...group aku akan present last sekali n yg paling sadisnya bila pegi ja depan utk present,lecturer Film History tu cakap group kamu xboleh buat presentation sebab abg teknikal tu dah nak tutup makmal,so korang present depan saya sorang hari lain k...Sumpah,aku bersemangat gila nak present tapi bila lecturer ckap camtu,terus aku sedih gila..huhuhu...Jam dah pukul 11 lebih,perut lak buat hal nak makan...Then g kuar makan jgak kat kandang,walaupun tahu student prempuan xbole kuar selepas pukul 11,hehehe...jam tepat pukul 12,masa nak masuk kolej,kena pulak tulis nama,hampeh betul...Tapi yang penting perut aku kenyang....=D

# the moral of this story is JANGAN SUKA BUAT KERJA LAST MINUTE tapi aku suka..HAHA

makan bersama budak kelas ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan