Isnin, 2 Januari 2012

2011 -> 2012

Tahun 2011 telah hilang dipandangan...dan terbitlah tahun baru iaitu tahun 2012...Semua orang berazam untuk melakukan yg terbaik dalam hidup masing2...Tahun 2011 sngat brmakna bg aku...Mcm2 perkara yg brlaku dlm hidup aku sepanjang tahun 2011...Antaranya..Aku dapat ramai kawan baru , Aku dapat mengenali 1 family yg sangat baik , Aku dapat join 1 konsert besar n tngok sndiri Faizal Tahir menyanyi dpn mata aku , First time aku celebrate besday yg ke 19 , First time aku main boling , Aku pegi habiskan duit kat funfair n yg paling best,banyk kenangan manis tercipta antara aku ngn dia wlaupun tercalit beberapa kepahitan disitu...Semua memori brsama kawan2 xakan hilang seperti tahunnya...Memori2 tersebut akan aku kunci dan mmbiarkannya terpahat dlm hati baik2....Tapi pembukaan 2012 aku tidaklah semeriah orang lain...2012 aku penuh dengan kepahitan...Tahun 2012 aku kehilangan orang yg penting dalam hidup aku...Aku kehilangan dia..dan kali nie mungkin untuk selama2nya...Aku harap sangat agar semua yg berlaku ni,ada hikmahnya... Ya,mungkin ini ujian diawal tahun untuk aku...Aku sabar menempuhinya dngan harapan akan ada sinar didepannya nanti....Yang penting sekarang ni,aku perlu teruskan hidup...Aku tahu aku mampu melakukanya....INSYAALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan