Isnin, 26 September 2011

sem3 sudah tamat dngn jayanya :D

akhirnya semester ke3 aq telah tamat pada 21 september yg lalu....sumpah,semester 3 adalah semester yg penuh dngan warna warni....semester yg penuh dngn cabaran,suka duka n mcm2 lagi....semester ke3 jgak smester yg aq penah nekad untuk repeate dlm 1 subjek iaitu multimedia....tpi smngt yg aq lihat dri kawan2 sepejuangan,aq kmbali smngt utk mnghabiskan tugasan shinggalah titisan air mata aq jtuh mmbasahi pipi..tenq so much for nick....sem 3 jugk bnyk berlaku konflik antara aq ngn kawan2...mcm2 benda yg jdi salah pham...tpi ALHAMDULILLAH,semuanya dh menjadi sedia kala....slain itu,sem 3 jgak firts time aq shoot ngn penyanyi iaitu zahid ngn cat farish..wow,kami shoot time bulan posa..lepas brbuka start set up n lepas subuh bru wrap..trbaek la,xtdo lngsung...kngn pling manis ialah apabila hasil keja aq ngn group aq masuk tv...hehehe...kami wat iklan sempena prtandingn hri merdeka(terima kasih malaysia)group aq dpt num3.. syukur sngt2...dpt la rm1000...sem 3 jgk adalah sem yg pling beerti buat aq ngn dea....aq xsangka sem 3,hubungn aq ngn dea menjdi sngt rapat....sbnarnya saya dh tahu yg awak sukakan saya...cuma awak takut untuk brterus terangkan...xpew2..saya pham..dun wory,saya setia ngn awak....awak milik saya selama2nya..INSYAALLAH...AMIN..:)....awak berkawan rapat ngn saya pun sudah mncukupi buat saya...xpyah kapel2 pun xpew...klu da jdoh..kita kawen trus(gatai bebenor aq nieh)......sem 3 jgak aq mlngkah kaki utk kali pertama dtg ke konsert n tngok sndiri artis pujaan dpan mata(faizal tahir)....sem 3 jugaklah aq dpt jumpa kawan baru iaitu shahirul fazli.....n yg pling penting sem 3 berakhir dngn penuh dramatik skali....penu dngn shahdu...penuh dngn tangisan rindu....org pling last aq jmpa sem3 adlah org yg aq sayang iaitu khairul adha....dea tolong antar aq kt stesyen bas...n sblum bas gerak,..akhirnya aq sempat trun dri bas utk brjumpa kali trakhir tuk sem3 n mmberitahu dea yg aq xpenah suka kt sepupu dea tu..aq ckp cmtu sbb sblum nie,dea ingt aq suka kt sepupu dea...awak!!!! saya xpenah sukakan sepupu awak tu sbb saya hanya sukakan awak sorg SAHAJA k....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan