Isnin, 12 September 2011

bila kebahagian akan menjelma ?

kenapa kebahagian hanya datang sekejap?
kenapa ia tidak berlarutan??
kenapa semasa kebahagian sedang berlaku,tiba2 kepahitan datang mencelah???

kenapa aku xbole bahagia macam kau?
kenapa kebahagian senang menghampiri kau??
kenapa aku sukar meneruskan kebahagian yang telah aku miliki???

aku cemburu tengok kau bahagia disamping orang tersayang
setiap masa korang bersama
korang kongsi masalah
korang buat keja sama-sama
tapi aku?

aku bahagia disamping dia
tapi,aku takut
aku takut kehilangan dia
aku tak sanggup
tapi aku sayang dia

bila aku bole bahagia dengan dia sama seperti kau?
bila aku bole kongsi masalah ngn dia sama seperti kau??
bila aku bole sentiasa bersama ngn dia sama seperti kau???

korang nampak aku bahagia bila bersama ngn dia
tapi korang xtaw,pada masa yang sama
aku takut untuk terima kenyataan yang aku sedang bersama ngn dia

bila aku akan dapat semua jawapan dari semua persoalan nie?
bila kepahitan akan pergi menjauh??
bila pula kebahagian yang berterusan akan menjelma???





Tiada ulasan:

Catat Ulasan