Ahad, 11 Disember 2011

lepaskan aku...

okfine...anversery awak dengan si dea sama tarikh hari lahir saya...saya ingat esok,bila saya dpt kol free,saya nak kol awak sehari..nak bergelak tawa dengan awak...tapi ia mungkin xakan mnjadi kenyataan...mungkin esok,awak akan habiskan masa awak dengan dea bukan???..Hmm,xpe,saya paham....saya dah agak,hubungan kita nie xkan lebih dari kawan...saya tahu awak bahagia dengan atikah..saya xnak digelar perampas...kesian atikah kalau dea tahu awak menduakan dea...awak xbule buat dea macam nie...awak jgan risau pasal saya,saya masih kuat untuk hidup sbb kat sini saya ada kawan2...terima kasih sbb awak hadir dalam hidup saya ketika hati saya sedang dilukai oleh seseorang...sekarang nie,hati saya dah sembuh n mungkin dah sampai waktunya untuk awak pergi n kembali kepada tanggungjawab awak sebagai kekasih orang...

#saya sayang awak kawan :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan